Zakręcona Kurka zaprasza do rozgoszczenia się każdego :)

piątek, 2 grudnia 2011

Uwaga, uwaga! Kogucik goni kurki!

Chyba jeszcze nie do końca moja głowa przygotowała się do zimy, bo mam ciągle jakieś bardzo kolorowe pomysły. Motywy z kurkami i kogucikami nie są mi obojętne. Muszę kiedyś policzyć ile mam tego w domu. Kurki są na miskach, kieliszkach na jajka, cukierniczce, poduszce...Oczywiście koguciki zawsze kręcą się kolo kurek i u mnie tak jest. Bardzo ładny drewniany, pobielony i przetarty stoi  na szafce kuchennej. Pasuje do kolekcji. Ale kiedy patrze za okno i widzę co raz mniej kolorów, gołe drzewa i szare niebo, to ta nowa zawieszka dodaje mi energii i optymizmu. Niesamowite jak przedmioty mogą mieć wpływ na mój nastrój. Czyli chcąc nie chcąc muszę ją zaliczyć do niezbędnika domowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz