Zakręcona Kurka zaprasza do rozgoszczenia się każdego :)

sobota, 3 grudnia 2011

Cos nowego do kuchni...

Jak zobaczyłam ten motyw ze sztućcami, to wiedziałam że musi być skrzynka. I jest! Aż się prosi by powrzucać do niej jakieś drobiazgi kuchenne.A może wstawię kieliszki do wina? Ja to mam świra na rzeczach do domu, a do kuchni w szczególności. Jak jestem w dobrym sklepie, to wydałabym wszystkie pieniądze na to kosztem ubrań, kosmetyków i wszystkiego innego ( no, może oprócz butów). Więc przez to moje niepohamowane zamiłowanie do rzeczy dekoracyjnych, robię ciągle coś nowego i mam pomysły na setki innych rzeczy. Zastanawiam się, co ja z tym zrobię?... Chyba nie mam wyjścia i będę musiała to sprzedawać. Jakoś to przeżyje.

5 komentarzy:

  1. Witaj, piękna skrzynka! Bardzo podoba mi się motyw talerza i sztućców. Idealne na kuchenne drobiazgi!
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, jestem u Ciebie 1 raz i muszę Ci zdradzić, że bardzo podoba mi się Twoje decoupage, sama od niedawna się w nie bawię i uwielbiam wyszukiwać inne blogi z decu pracami.....sztućcowy motyw ja tez uwielbiam, przykładam się wlasnie by zrobic deskę do krojenia z tym motywem, Twoja skrzynia cudna....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kobietko bardzo,bardzo :) Ja też uwielbiam robić decoupage... odpręża mnie to na maksa...
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. super! jestem pod wrazeniem:) bardzo fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń