Zakręcona Kurka zaprasza do rozgoszczenia się każdego :)

poniedziałek, 14 grudnia 2015

  
Dzień doberek wszystkim... :-)



Ja znowu, jak przeciąg, przelatuje przez blog... 
Mam malutką chwileczkę, żeby tu zajrzeć, mimo że mam ogromną ochotę bywać tu często i pobiegać po wszystkich waszych stronach... :-) 
U was pewnie ciągle coś się dzieje i macie zapewne przepiękne blogi, cudowne posty, fajniutkie pomysły...
 Jak ja nadrobię te moje zaległości...? :-)

A dzisiaj serduszko da was :-)







I przerobiony domek z szufladkami „po mojemu” :-)









A było tak...








Miłego wam dzionka...


Buziaczki :-)





20 komentarzy:

  1. Piękny domek! Zupełnie w moich klimatach. A na blogach faktycznie pięknie, świątecznie. Warto znaleźć chwilę na odwiedziny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadnę do Ciebie koniecznie... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dawno nie było Cię Zakręcono kurko :) Tęskno aż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaaa.. ale mega domek! :)
    Świetnie przerobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy domek!:) szkoda, że Cię nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, jedno jajko do takiej ilosci ziemniakow i maki to za duzo. Ciasto wyszlo za rzadkie i musialam dogotowywac ziemniaki/dodawac make. W innych przepisach z internetu jest dwa razy wiecej maki i ziemniakow na jajko i ewidentnie tak trzeba... buy google reviews usa

    OdpowiedzUsuń
  7. LinkedIn is a website for business people. Sites to Buy LinkedIn Account at BUYSMMUSA.We provide you high quality account.100% real.

    OdpowiedzUsuń
  8. kadın spor ayakkabı fiyatları
    htttp://www.bakgiy.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I’ve been exploring for a little for any high-quality articles or weblog posts in this sort of house . Exploring in Yahoo I at last stumbled upon this site. Studying this info So i am happy to express that I’ve an incredibly good uncanny feeling I came upon just what I needed.

    OdpowiedzUsuń