Zakręcona Kurka zaprasza do rozgoszczenia się każdego :)

wtorek, 3 stycznia 2012

krateczka

Serduszka wydają się być banalne, dziecinne, kiczowate...Moja siostra, na przykład, unika ich jak ognia, nie założy koszulki z tym motywem nawet malusieńkim i  nawet gdyby była w prezencie ode mnie. Ona projektuje ubrania, dlatego jej to wybaczę. Ale większość ludzi z serduszek nie wyrasta. Coś w nich jest takiego domowego, ciepłego, ludzkiego. Więc, żeby nie były takie tradycyjne czerwone, to ja szaleje z wzorami. Pomysłów mam setki, ale co ja zrobię z kilogramami serduszek? Więc za dużo nie produkuje, ale jak widać powstrzymać się całkiem nie mogę . To jest bardzo energetyczne, pewnie na zdjęciu  efekt jest słabszy, ale uwierzcie mi na słowo. Mi się tam podoba...!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz